Status produktu či šarže je nadřazený statusu balení
Víte, že status produktu či šarže je nadřazený statusu jednotlivých balení?
Ověřování v systému NSOL probíhá vždy ve 3 úrovních. Produkt, šarže a balení. Balení lze úspěšně vydat/vyřadit, pouze tehdy, je-li status ve všech těchto úrovních aktivní. Pokud například systém již na úrovni produktu detekuje, že tento není aktivní (produkt byl stažen), další úrovně nebudou vyhodnoceny a balení nebude možné vydat. To samé platí v situaci, kdy produkt je sice aktivní, nicméně šarže již expirovala nebo byla odvolaná. Úroveň balení v takovém případě již není vyhodnocena.
Pokud je tedy produkt stažený či šarže expirovaná/odvolaná, statusy jednotlivých balení nejsou relevantní.
V případě expirované šarže tak doporučujeme nevyřazovat jednotlivá balení do stavu „Destroyed“ (Zničeno). Zneplatnění všech balení je zajištěno již samotným statusem šarže.