Aktuálně - Problémy se systémem NSOL - time out
24.5. 9:15:
Během dnešního rána jsme zaznamenali problémy s ověřováním nebo pomalou reakcí systému NSOL - "systém time out" - při pokusech ověřit. Na jeho investigaci pracujeme spolu s dodavatelem CZMVS. Vyřešení problému má naprostou prioritu.
Budeme průběžně informovat o aktuálních zjištěních.
Omlouváme se za komplikace.
......
23.5. 10:30: Systém NSOL dnes funguje v běžném provozu dle SLA. Nadále probíhá analýza problémů, které nesouvisely s nedostupností Cosmos DB (databáze).
.......
14:25: informace od Solidsoftu: "Ověřili jsme, že problém výpadku databáze MS je odstraněn a tato část příčiny je vyřešena. Dle monitoringu od 13:20 se výkon systému výrazně zlepšil a zaznamenané transakce jsou pod 50ms v průměru. Nyní pokračujeme v investigaci individuálních případů neúspěšného ověřování."
Spolupracujeme s některými zástupci koncových uživatelů NSOL a prověřujeme konkrétní problémy ověřování, které se dnes v systému vyskytly.
Případné další informace zveřejníme.
.....
11:09: informace od Solidsoftu: "Řešíme problém priority 1, protože Azure Cosmos DB (databáze) je nedostupná. Vytvořili jsme "Premiere Support ticket" se společností Microsoft, zaznamenán dopad pouze na Českou republiku NSOL. Toto se jeví jako důvod počátení zprávy o zlepšení a opětovné funkčnosti systému a následné úplné nedostupnost systému."
Společnost Solidsoft zajistí komunikaci a řídí tento hlavní incident se společností Microsoft.
Aktualní informace budou poskytnuty co nejdříve, jakmile se k nám dostanou.
.....
Během dnešního rána jsme zaznamenali problémy s ověřováním nebo pomalou reakcí systému NSOL - "systém time out" - při některých pokusech ověřit. Noční drobná úprava systému mimo jiné posílila kapacity virtuální infrastruktury, ale problém se jeví jiný. Na jeho investigaci pracuje Solidsoft.
Budeme průběžně informovat o aktuálních zjištěních.
Omlouváme se za komplikace.
Tým NOOL.